poniedziałek, 14 maja 2012

Chapter 9 "Zwój Yin-Yang"


-Nie mam zamiaru dłużej czekać na efekty > powiedział a następnie wypluł z ust DNA Hashiramy, które niegdyś trzymał Tobi na ścianie.

-Naiwny Uchiha myślał, że pozbył się mnie razem z Itachi'm. Ja w tym czasie zamieniłem skórę na Orochiego i pożarłem zmutowanego Hashirame z głową Yamato oraz Anko...heh...jak na to nie patrzeć, nie zmienia faktu że użyłem elementu Makuton przeciwko Tobiemu, już nie jest dla mnie zagrożeniem... > stwierdził a następnie za pomocą nici chakry podpiął Hashiramę do ściany, sam zaś skierował kolejne nici na swoje serce, podpiął się do DNA 1 Hokage!


...Zajmij się zwojem, uważam że dzięki podpięciu do jego chakry mogę kontrolować Cię przez najbliższy czas.

-Rozumiem, wrócę za niedługo. > wypowiedział Sarutobi a następnie skierował się do wyjścia!


Głównym elementem, który można było zauważyć, to fakt iż Sarutobi mógł sam racjonalnie myśleć oraz wykonywać ruchy, Kabuto mógł tylko go odłączyć, nawet nie myślał o tym żeby zawładnąć w pełni umysłem Sarutobiego Sasuke, nawet on nie był do tego zdolny włączając w to DNA Hashiramy!


Tymczasem...


-Naruto, muszę pokazać ci pewne miejsce, to bardzo ważne > powiedział Sasuke

-O co chodzi? > zapytał blondyn
-Jestem pewien że to zwiększy twoją moc kilkakrotnie
-Więc, gdzie idziemy?
-Do pewnego miejsca...


Tymczasem na terenach Kumo-Gakure...

-Przepraszam, czy to tutaj znajdę zwój Yin&Yang?...

-Poznaję tą twarz...przecież to jest!


Wybuch

Ochrona Kumo-Gakure podbiegła do Sarutobiego, szybkim ruchem wymierzyli w jego stronę jutsu błyskawicy!


-Raiton : Speed Sword! > krzyknęli razem a następnie rzucili miecz z błyskawicy w stronę wroga!


-Długo nie smakowałem ludzkiej duszy > pomyślał!, w jednym momencie pojawił się za Shinobim!


-YANG SEAL! > krzyknął a następnie dotknął ciała Shinobiego, na jego skórze pojawił się dziwny znak!


-Wezwać Raikage, natychmiast!!! > krzyknął ninja Kumo


-DOTON : DEMONIC DRAGON! > przez brzuch wołającego o pomoc przeleciał ogromny smok zbudowany z ziemi, poleciał do góry zabierając ciało ofiary!

...KATON : HOUSENKA! > dodał po chwili Sarutobi!


Smok nagle został zauważony przez resztę, leciał na nich z ogromną prędkością a następnie wypuścił z ust pojedyncze kule ognia!


-YOTON : KATON HOUSENKA! > wypowiedział, a następnie z kul ognia powstała lawa!


-Mam wa...


-Rariatto!!! > za Sarutobim pojawił się IV Raikage, szybkim ruchem odciął głowę wroga!

Tymczasem...


-A więc to tutaj chciałeś mnie zaprowadzić... > pomyślał blondyn

 
-Tak, jesteśmy na miejscu

Przed dwoma bohaterami stanęła siedziba klanu Uchiha, tajne pomieszczenie, w którym najsilniejsze osoby z klanu czytały informacje na temat technik takich jak Susanoo czy Amaterasu.


-Zejdźmy na dół, połóż rękę w tym miejscu > stwierdził a następnie pokazał punkt, w którym Naruto ma przyłożyć dłoń


Naruto wykonał polecenie, przed postaciami stanęło pomieszczenie, w którym były kraty.


-Posłuchaj mnie uważnie, mój Sharingan jest aktywny, za pomocą Chakry będę przesyłał ci wiadomości, które są dla ciebie bardzo ważne, sam nie mogę dalej iść, to jest zarezerwowane tylko dla ciebie.


Naruto poszedł w głąb ciemności, w oddali zobaczył dwie świecące kule!


-To światło to...?!


Nagle rozpętał się ogromny wiatr, Naruto słyszał głośne kroki w swoją stronę, do blondyna biegł Kyuubi!

-Widzisz to?...

 
-Taak, pośpiesz się!

-MANGEKYOU SHARINGAN!


Kyuubi zatrzymał się, Naruto spojrzał na oczy zatrzymanego lisa, miał w nich Sharingan Sasuke!


-Haha, mamy go, Sasuke! > krzyknął ucieszony Naruto

-Zaczynamy...

Chakra Kyuubiego zaczęła wypuszczać bąbelki, z ust lisa wyszła zła kopia Naruto mająca w oczach Sharingan!


-Dlaczego oni mają Sharingan, Sasuke?!


-To znak że są pod moją kontrolą, musisz działać szybko, moja chakra szybko znika


-Naruto, w tej chwili uaktywnij Sennin Modo... > wyszeptał Evil


Naruto: Ty chcesz...

Naruto uświadomił sobie cel podróży, Sasuke ma zamiar pomóc blondynowi w połączeniu Sennin Modo z chakrą Kyuubiego!


Tymczasem...


-Tacy jak ty świrze, umierają jako pierwsi, hah! > kopnął ciało Sarutobiego bez głowy!


Z martwego ciała Sarutobiego zeszła skóra, pod nią było ciało Shinobiego, który wcześniej był ofiarą nakładu pieczęci Yang!


-YANG SEAL! > krzyknął a następnie dotknął ciała Shinobiego, na jego skórze pojawił się dziwny znak!

-Czas wracać do papierkowej rob....


-DOTON: SKULL ARM!

Ręka Raikage odleciała z ogromną prędkością w powietrze rozrywając ją na kawałki, ciało "A" poleciało przez całą długość terenu kończąc swój lot na skale!


-Kocham...twoje cierpienie...


Z ukrycia wyszedł Sarutobi, był w idealnym, nienaruszonym stanie!


-...jak...przecież oderwałem mu łeb...czym ty...jesteś?...


-Witam, moje imię to Sasuke, nazwisko Sarutobi > odpowiedział


-CO?!

Kage był zszokowany, od razu przypomniał sobie o tym jak jego ojciec, trzeci Raikage opowiadał o ninja z wioski liścia, który swoją siłą wychodził po za rangę Kage!


...przecież ty...nie powinieneś żyć...

 
-Śmierć to tylko początek zbawienia...zaczynajmy egzekucję... >
wyciągnął z kieszeni lalkę!

...Nie obrazisz się, jeżeli zamiast igieł, użyję zębów?... > dodał ze znudzeniem w głosie!
 

...Ah, wbić tutaj czy może jednak nie?...

-Uważasz że możesz wydać na mnie wyrok ty ograniczona mumio?! > krzyknął a następnie szybkim ruchem wstał z ziemi, włączył obronę ciała poprzez Raiton!

Wystartował, szybkość Kage jest ogromna!, w jednej chwili był już przy wrogu!


-LASSSO! > KRZYKNĄŁ!


RAIKAGE ROZCIĄŁ WROGA NA PÓŁ!


Tymczasem...


-Naruto, wejdź do ust Kyuubiego!

 
-Czy to bezpieczne?!


-Dopóki kontroluję go jesteś bezpieczny, musisz się pośpieszyć!

Naruto wykonał polecenie, znalazł się w środku Kyuubiego!


-KYUUBI SEAL! > krzyknął a następnie wytworzył łańcuchy, którymi trzymał ogromnego lisa!


-Pośpiesz się..długo nie wytrzymam...!


Tymczasem na terenach Kumo-Gakure...


-Huh...byłem pierwszy...może i mój ojciec opowiadał o tobie legendy, jednakże to nic w porównaniu z moją siłą oraz szybkością...i tak byłeś mocny...pozbawiłeś mnie prawej ręki.


-...Wstydziłbyś się...


-?!


-Kabuto, daj pozwolenie
...
-Pozostawiam ci wolną rękę, możesz wykonać wyrok na Raikage w całości.

-YIN SEAL!


Nagle Sarutobi przyzwał lalkę, która wyglądem przypominała Raikage!


-Jak?! Przecież znów cię rozwaliłem?!

-Ty marna istoto, uważasz że możesz mnie zabić?...


Wbicie

-AAA! > krzyknął Raikage z bólu, w serce lalki została wbita igła!

Tymczasem...


-Jestem w środku, co teraz Sasuke?!


-Musisz znaleźć serce Kyuubiego!


-Ok, id...co?!


-Co tam się dzieje Naruto?!

-Nie dam za wygraną, to ty dzisiaj umrzesz Naruto!
> warknął Kyuubi

Przed blondynem stanęły 2 osoby, które wyglądem oczu przypominały te od Evila!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz